Lo Carreró de Montgai inaugura oficialment aquest dissabte 24 de novembre el nou espai del Celler amb un concert-recital eròtic a càrrec de l'actriu i cantant Maria Colom i el músic Àlex Almirall.

Per Ràdio Balaguer
445 visites
C609D91Acc4402B750C02D0646B97595Cartellpoesiaertica24Novembrecellerlocarrerdemontgai
Es tracta d'una proposta artística basada en la sensualitat que porta per títol "Recital de poesia eròtica per a maridatge de vins".
 
L'espectacle que, com indica el nom, anirà acompanyat d'un maridatge de vins, proposa un món de sensualitats a través de la paraula i les sonoritats. Els dos artistes interpretaran en directe poemes i textos eròtics a més de cançons que convidaran a despertar els sentits dels assistents.
 
Amb aquesta proposta artística, Lo Carreró estrena un nou escenari que s'incorporarà a partir d'ara a tot el complex patrimonial del centre cultural i social de Montgai. El Celler està ubicat a Cal Trago, la casa on es troba el punt gastronòmic dirigit per Albert Marimon de Fogons de Forés i la Cava de Tàrrega. 
 
Excavat a la roca, el Celler s'ha recuperat i transformat en un espai íntim de petit format i ideal per vetllades artístiques com la que proposa el duet integrat per Colom i Almirall. El concert eròtic, de taquilla inversa, començarà a les vuit del vespre. 
 

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar