L'Oficina Jove de la Noguera ha preparat una xerrada en motiu del Dia Internacional contra la Homofòbia, la Transfòbia i la Bifòbia. Es farà online el dilluns a les 6 de la tarda i anirà a càrrec de Colors de ponent. 

Per Ràdio Balaguer
696 visites
97532Dfbb673A3E3F55457A19Dca5C2Factivitatlgtbiojnoguera

L'Oficina Jove de la Noguera ha preparat una xerrada en motiu del Dia Internacional contra la Homofòbia, la Transfòbia i la Bifòbia, que es celebra el dia 17 de maig. 

Per commemorar-ho, Colors de ponent, una agrupació de persones lesbianes, gais, bisexuals, transsexuals, intersexuals, queer, de familiars i persones afins, oferiran la xerrada "Els armaris... pels abrics!" a través d'un directe a l'Instagram de l'Oficina Jove de la Noguera. 

El directe serà el dilluns dia 18 a les 6 de la tarda i a través del perfil a Instagram de l'Oficina Jove @ojnoguera. 
 

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar