Més de 200 ciclistes es van donar cita aquest passat diumenge a la Buscallada, la nova prova BTT de la Noguera que es va disputar a l'entorn de Ponts en 3 traçats de diferents exigències

Per Ràdio Balaguer
483 visites
B5Bc8771Df593B9Ac3C42Cbb5Cc0Aa81Labuscalladabtt2023Joelmolina

El Mig Segre Bike Club organitzava aquest diumenge 14 de maig la 1a edició de la marxa de BTT "LA BUSCALLADA". A l'entorn de Ponts. Enguany, per inaugurar la prova, el club havia preparat 3 recorreguts: el JUNIOR O CURT de 21kms i 550 metres de desnivell, el XC O MITJÀ de 35kms i 1000 metres de desnivell, i la MARATÓ O LLARG de 45km i 1350 metres de desnivell.

En el circuit llarg, es va proclamar campió Higueruelo Xavier, amb un temps de 2.04.30, seguit de Jordi Argelich de Vilanova de l'Aguda, tots dos amb e-bike, i tercer Xavier Jove amb  bicicleta estàndard.

En l'apartat femení, no participava cap e-bike i el podi el va guanyar la local Ramona Gabriel amb un temps de 2.53.44, seguida de Sonia Gualdo i Laura Mas.

Pel que fa al traçat mitjà, victòria del pontsicà Jordi Tugues, que amb una e-bike va fer un temps de 1.51.07, seguit de Joaquim Salvadó i en tercer lloc el també pontsicà Jan Tugues sense bicicleta elèctrica.

EL podi femení va estar encapçalat per Lourdes Fonoll, amb un crono de 2.21.15, amb una e-bike, seguida de les artesenques Anna Ingla i Maria Bernaus.

Finalment en la categoria curta, en que no hi havia e-bikes, el podi va ser per al pontsicà Daniel Adan, amb un temps de 1.09.02, seguit de Biel Mas i Jaume Morera.

En dones, primer lloc per Laia Maso, amb 1.14.07, seguida de Marta Bosch i Pilar Tugues.

La prova va superar els 200 participants entre totes tres modalitats i va esdevenir tot un èxit d'organització.

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar