Més de 90 nois i noies Anglesos de 13 a 21 anys de la Jove Orquestra Simfònica de Suffolk, oferiran un concert aquest dijous a les 10 de la nit al Teatre Municipal de Balaguer.

Per Ràdio Balaguer
667 visites
Storage

Més de 90 nois i noies d'Anglaterra d'entre 13 i 21 anys que formen la Jove Orquestra Simfònica de Suffolk oferiran un concert avui dijous 28 de juliol a les 22h al Teatre Municipal de Balaguer.

Aquesta orquestra, dirigida per Philip Shaw, es troba entre les millors de la seva categoria a Anglaterra, realitzant nombroses gires per països europeus i participant en presentacions i actes de prestigi. Ha estat seleccionada per l'acompanyament orquestral del Tour National Youth Music Theatre de creació i també ha estat una de les 7 orquestres britàniques seleccionades per participar en el Masterprize Dearfield Programa d'Educació, en associació amb l'Orquestra Simfònica de Londres.

Aquest concert forma part d'una gira que l'orquestra realitza per Catalunya, on a més de Balaguer, actuarà a Puigcerdà, Les Borges Blanques o Mollerussa. L'entrada per al concert de Balaguer és gratuïta. La gira està coordinada per l'agència de viatges Lleida i tu, ubicada a la Noguera.

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar