Més d'una quarantena de nens i nenes de 4 a 11 anys participaran demà en el taller “Jumping Clay” organitzat per la biblioteca Margarida de Montferrat de Balaguer, que ja té a punt dos nous tallers per al mes de gener.

Per Ràdio Balaguer
1136 visites
B36C3593F93Cd64Ab85Ff2869Ce1C9Fabiblio4
La biblioteca Margarida de Montferrat de Balaguer acull demà el taller de manualitats 'Jumping Clay'. L'activitat s'emmarca en el projecte Educar en familia, segons recorda la directora de la biblioteca, Núria Arbós. 
 
 
Àudio 
 
El taller ha tingut una molt bona acollida, ja que compta amb 42 inscrits. Ho comenta la mateixa Núria Arbós, que també explica en què consistirà l'activitat de demà que començarça a les 11 del matí.
 
Àudio 
 
Aprofitant que aquest cap de setmana se celebren a la ciutat la major part d'actes per col•laborar amb La Marató de TV3, des de la Biblioteca s'han volgut sumar també a aquesta iniciativa a través d'aquest taller i és per això que demanaran a tots els participants que aportin 1 € en benefici de La Marató.
 
Àudio 
 
L'activitat de demà s'emmarca –com sentíem abans- en el projecte Educar en família, que està coordinat per la Biblioteca i l'Àrea de Pediatria del CAP de Balaguer, amb la col•laboració de les AMPA dels centres educatius de la ciutat.
 
En el marc d'aquest projecte, d'altra banda, la biblioteca ja té a punt dues activitats més, en aquest cas per al mes de gener. 
 
La primera és el el taller participatiu "Com podem ajudar als nostres fills/es a ser feliços?" que tindrà lloc el dia 19 a càrrec de Teresa Jounou, psicòloga.
 
En els temps actuals un objectiu molt habitual de les persones és aconseguir la felicitat, però de què parlem quan parlem de felicitat? En aquesta xerrada es parlarà de quins són els components de la felicitat i com la podem promoure dins la família i, especialment, en els nostres fills/es.
 
L'altre és el taller "Música per créixer i més" a càrrec de Fem Música, adreçat a pares i mares amb infants d'1 a 2 anys, i que tindrà lloc el dia 24.
 
El taller consistirà en una sessió de cançons i danses, amb l'objectiu principal de gaudir de la música en família, tenint en compte aspectes de la música, com les qualitats del so, el ritme, etc. Es tracta de descobrir el cos i la veu mitjançant la música i el moviment, potenciant la relació materno-paterno filial. La música és un regal per a tota la vida que poden fer els pares i mares als seus fills i filles, un bagatge que els servirà en el seu desenvolupament integral.
 
Les places són limitades. Cal que feu la inscripció prèvia a la Biblioteca a partir del dia 7 de gener.
 

El mes destacat