Miki Núñez estrena la cançó 'L'últim petó i el primer'. El cantant publica un tema pop vitalista que parla de l'amor i la nostàlgia
Miki Núñez publica el seu nou tema, i no és una cançó qualsevol, sinó la primera que marcarà una nova etapa d'un dels artistes més coneguts i polifacètics de Catalunya.
Després dels seus dos últims senzills en clau d'estiu i d'un EP en català que va tenir una gran acollida per part del públic i els mitjans, Miki Núñez torna amb nou material propi.
"L'últim petó i el primer" és una cançó que evoca a aquell Miki dels principis, però amb la màgia i la força del moment actual que està vivint.
Un tema pop, èpic, ballable, que parla de l'amor i la nostàlgia, amb una tornada amb tanta força que no podràs deixar de cantar i on deixa clar més que mai les ganes que té de ser un dels referents de la música en català.
Miki Nuñez (1996, Terrasa), un artista molt versàtil. Va estudiar guitarra i piano des de petit. Aquesta formació musical, compatibilitzada amb estudis universitaris, sumada a l'experiència acumulada juntament amb la banda "Dalton Bang", ha estat vital en la seva formació i trajectòria artística.
El seu primer àlbum "Amuza", es va posicionar número 1 en vendes a Espanya amb una gran acollida per crítica i públic, a més, dos dels seus singles, "La Venda" i "Celébrate", són disc d'or. Després va atresorar èxits amb "Iceberg" i els seus senzills "Me vale" i "Sense notícies de Gurb", produïdes pel Paco Salazar.
El gener del 2022 va arribar "10 minutos", cançó a l'avantguarda dels seus darrers treballs, on es va enfocar amb una visió optimista i festiva. Va ser protagonista de la campanya SS22 de TV3 i Catalunya Ràdio amb el seu single "Llums de mitjanit", acompanyat per la guanyadora del programa 'Eufòria', on va ser copresentador. Al setembre va estrenar "Dime que no duele", single carregat de força per guarir ferides que va conquistar milions d'oients. Va tancar l'any amb una col·laboració amb Marmi "Barcelona", i una segona "Electricitat" amb Alfred García.
A més, va ser el protagonista que va presentar les campanades a TV3.
2023 va arrencar amb molt de ritme i un estil renovat amb '121', un nou àlbum que va estrenar el 30 de juny al Sant Jordi Club a Barcelona, data que va marcar l'inici d'un recorregut per tot Espanya. Aquest viatge musical capturava la intensitat de l'amor químic en 12 cançons completament diferents, encara que iguals en essència: són una exploració profunda de l'amor acompanyat de ritmes enganxosos que no surten del cap.
"121" es composava d'una curosa selecció de cançons, cadascuna amb la seva pròpia història i atmosfera. Miki Núñez va treballar en col·laboració amb talentosos compositors i productors - com Fernando Boix, Tato Latorre o Roger Rodés - per crear un disc que transcendeix fronteres i emociona els oients. Trobavem també col·laboracions amb artistes com Carlos Sadness a "Suerte" o Paula Koops a "La Mitad".
Amb el seu últim projecte "LA PARTIDA" -el seu primer disc íntegrament en català-, Miki reconnecta amb els seus orígens, un esperadíssim nou EP que es va publicar a finals de 2024 per tancar l'any de la millor manera.