Montgai tanca la XIII Net, fira del Sabó i de la Cosmètica Natural amb bones sensacions i recuperant la normalitat del certament amb la demostració del sabó tradicional de caldera per part de les saboneres de Montgai

Per Ràdio Balaguer
652 visites
5Ab572C524De421094E1E1A57F85Fbd8E68F2Aa4B8194E83A6Ca6F7299618902

Montgai ha recuperat aquest diumenge la normalitat en la XIII Net, la fira del Sabó i la Cosmètica Natural, que ha tornat a les dates que havia programat en edicions anteriors, l'últim diumenge d'abril.

Segons ha explicat a Ràdio Balaguer, l'alcalde de Montgai, Jaume Gilabert, ha fet una valoració molt positiva i s'ha mostrat molt satisfet per la gran participació de parades de saboners. Gilabert ha recordat també que aquest any s'ha recuperat la demostració del sabó tradicional de caldera per part de les saboneres de Montgai, '' La pandèmia va afectar les dos darreres edicions d'aquesta fira', l'any passat es va fer a mig gas i el 2020 es va haver de suspendre''. ''Enguany s'ha pogut recuperar i a més el temps ha acompanyat'', ha dit Gilabert.

El certamen s´ha celebrat a la plaça Prat de la Riba i al carrer Pare Mirats de Montgai. L'esdeveniment firal ha comptat amb parades de sabons i cosmètica natural i a més d'expositors artesans de productes de proximitat de la zona. Paral·lelament han tingut lloc espectacles musicals i de bombolles gegants a càrrec del Mag Reivax i l'actor Pep Bou. Durant tot el dia les saboneres han fet també diferents tallers, xerrades i demostracions.

La fira s'ha iniciat  a primera hora del matí amb la sisena edició de la Marxa del Baix Sió dintre del projecte Marxa.cat que té en els seus objectius de promoure la pràctica saludable de l'esport i afavorir el coneixement i respecte de l'entorn.

En aquesta edició de la Marxa disposava de dos recorreguts, un de 22,18 quilometres i un altre de 12,62 quilometres, passarà per 3 pobles. Montgai, Butsènit i a Torre de Fluvià.

 

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar