Penelles prepara una nova temporada del GarGot, un espai d'ensenyament dedicat a les arts plàstiques per a a infants i joves
El GarGot és una iniciativa de l'Associació de Festes i Cultura de Penelles, conjuntament amb Estampart, botiga taller de gravat i serigrafia.
Proposa durant el curs escolar activitats plàstiques dirigides als nens/es, de 5 a 12 anys, amb ganes d'experimentar, conèixer materials i desenvolupar propostes creatives en forma de joc, instal·lació o pintura col·lectiva entre moltes possibles idees.
Per a joves de 12 a 18 anys obre un espai per aprendre dibuix i color, expressió gràfica i narració per iniciar-los en el còmic, il·lustració o pintura. En aquesta franja d'edat es treballarà el dibuix del natural per observar i representar tot el que ens envolta, s'experimentarà amb el color per potenciar i donar acabats a les creacions que es realitzen. També es coneixerà l'obra d'artistes del món de l'art per reconèixer estils i moviments en l'art que ens influeix actualment. L'espai també acollirà visites d'Artistes i Creatius que han participat en alguna edició del Gargar Festival, i que oferiran algun taller, audiovisual o experiència. L'objectiu és gaudir de l'Art i l'expressió plàstica i que els infants i joves participin del Gargar.
Les classes s'impartiran dijous de 17.30 a 18.30 per als infants i els divendres de 16.00 a 17.30 per als joves.
Es pot tenir més informació i inscripcions al telèfon 621266167