Queda suspesa la cantada d'havaneres prevista per aquest dissabte 1 d'agost a la plaça de Sant Salvador a càrrec del grup Arrels de la Terra Ferma.
L'Associació de Veïns del Centre Històric de Balaguer va comunicar fa uns dies que suspenia alguns dels actes previstos els propers dies a causa de l'augment de casos de covid-19 a Balaguer i com a mesura de prevenció. Ja és van anul·lar fa un dies els actes previstos per Sant Jaume, entre aquets la Festa infantil dels Fanalets i també es van suspendre els actes per Sant Salvador, que incloïen la tradicional missa i esmorzar de germanor el dia 6 d'agost a la plaça de Sant Salvador. La suspensió dels actes de Sant Salvador en un principi no afectaven a la tradicional cantada d'havaneres prevista pel dissabte 1 d'agost a la plaça de Sant Salvador a càrrec del grup Arrels de la Terra Ferma. Finalment la cantada s'ha suspès per les limitacions imposades pel Procicat en els actes culturals que afecten a la comarca fins aquest diumenge.
Pel que fa a la festivitat de Sant Domènec, a dia d'avui manté tota la seva programació. Se celebrarà, per tant, la Festa dels anisets el dissabte 8 d'agost. La festa començarà a les 8 del vespre amb la missa i la benedicció dels anisets i els sellons d'aigua fresca davant de l'antic convent de Sant Domènec. Seguidament, hi haurà ballada de sardanes amb la Cobla Lo Castell