Rafel Molina presenta demà dissabte a Balaguer el seu darrer llibre 'Endavant sempre (100 vegades)'.
Rafel Molina presenta demà dissabte a Balaguer el seu llibre "Endavant sempre (100 vegades). És el segon d'una trilogia i recull els primers 100 articles publicats per l'autor al bloc de Vilaweb.
Àudio
La majoria dels articles del llibre estan centrats en l'actualitat política del moment.
Àudio
El tercer llibre que completarà la trilogia tractarà la mateixa temàtica, ja que, segons el propi autor, la classe política d'avui dia no li deixa altra opció. En aquest sentit, Molina creu que hi hauria d'haver més veus discordants al respecte del que està passant actualment.
Àudio
"Endavant sempre (100 vegades)" està adreçat a tot el públic en general i entre els seus objectius hi ha el de generar reflexió i debat entre els lectors, sobretot entres els més joves.
Àudio
La presentació del llibre es fa demà a les 7 de la tarda a la Sala d'Actes de l'ajuntament i anirà a càrrec del periodista Francesc Canosa.
Àudios a: http://www.radiobalaguer.cat/audios/podcast/index.php?id=2917