Salut declara 82 ingressats més i 9 crítics més a l'UCI, amb 7.533 nous casos de Covid. Balaguer té un risc de rebrot de 4313 punts, el més alt amb diferència des de l'inici de la pandèmia, unes dades similars a les del conjunt de la Noguera
Balaguer té un risc de rebrot de 4313 punts, el més alt amb diferència des de l'inici de la pandèmia. La velocitat de contagi és de 1,79. Actualment 1 de 4 proves realitzades surten positives a al ciutat.
Unes dades similars es donen a nivell de la comarca de la Noguera. El risc de rebrot és actualment de 3.698, amb una transmissió de 1,63. A data d'avui són 13 les persones de la Noguera ingressades per Covid, 9 d'elles de Balaguer.
A la regió sanitària de Lleida en les últimes 24 hores s'han sumat 505 casos nous. El risc de rebrot puja a 3.581, 200 punts més, i la velocitat de propagació és d'1,70. A la regió hi ha 85 persones ingressades, 11 més en les darreres hores.
A Catalunya Salut ha declarat 82 ingressats més i 9 pacients crítics més a l'UCI (452). En paral·lel, el risc de rebrot puja a 4.232 tot i que l'Rt cau onze centèsimes fins a 1,70. En les últimes hores no s'ha notificat cap mort.