Torrelameu ha iniciat les obres per reduir la fondària de la piscina, que suposaran, entre altres, més comoditat d'ús per a la majoria dels usuaris i un estalvi d'aigua i energètic
Es tracta d'una actuació amb la que s'obtindran diversos beneficis: En primer lloc, s'ha tingut en compte la comoditat dels usuaris, ja que el fet de comptar amb una part molt reduïda de poca fondària, feia que els banyistes es concentressin em aquest extrem de la piscina. D'altra banda, es reduirà entre 120 i 130 mil litres d'aigua el volum, amb el conseqüent estalvi d'aigua i d'electricitat, ja que no caldrà tenir dues bombes d'aigua funcionant contínuament i la filtració es podrà fer amb una. Finalment s'aprofitarà per convertir la piscina a aigua salada, un sistema de manteniment menys agressiu amb la pell dels banyistes. Ho ha explicat a Ràdio Balaguer Carles Comes, alcalde de Torrelameu.
Es treballa amb la intenció de tenir la piscina a punt a data del 15 de juny. Tot i això, segons ha explicat Comes, el pas de la maquinària necessària per les obres obligarà a replantar tota la gespa, i aquest fet, conjuntament amb la meteorologia, podrien endarrerir l'obertura.
Els treballs compten amb un pressupost d'uns de 282.000 euros i una subvenció del PUOSC de 250.000.
D'altra banda, l'ajuntament de Torrelameu construirà quatres vestidors i un magatzem a la zona de la pista poliesportiva on també s'habilitarà un servei de bar. Hi haurà dos vestidors per a equips de fins a 10 persones i dos de més grans per a més usuaris. En aquest cas, els treballs tenen un cost d'uns 170.000 euros i també compten amb una subvenció de 120.000.