Torrelameu ha obert al trànsit el nou vial del Clotà, una obra que desviarà trànsit pesat de dins del municipi, dotant de més seguretat vial punts sensibles com l'accés a l'escola
Aquesta nova via és una gran obra per als residents, que donarà servei a la connexió entre les diferents partides de La Plana, Comejar, Fonecada, La Gombalda i el Secà, sense passar per dins del poble. Aquestes partides també guanyen un accés més directe a la carretera C-12 sense haver de transitar per carrers de dins de la població.
D'una banda es facilita el pas directe entre aquests dos camins, i de l'altra es treu el trànsit pesat del carrer La Bassa i del davant mateix de l'Escola, dotant aquesta zona de més seguretat per als infants i famílies.