Torrelameu ha posat en funcionament la nova pista de pàdel. L'ajuntament la gestiona mentre licita el servei, i ja s'ha creat l'Escola de Pàdel de Torrelameu
La nova pista de pàdel de Torrelameu ja és una realitat després de dos mesos d'obres. Aquest cap de setmana s'ha posat en funcionament, tot i que, de moment, la gestió es fa des del mateix consistori a l'espera de licitar-ne el servei.
Carles Comes, alcalde de Torrelameu, ha explicat a Ràdio Balaguer que eren coneixedors que molts veïns es desplaçaven a altres pobles per practicar aquest esport i que, en poder accedir a una subvenció, van optar per construir la pista al municipi.
La intenció és que en les properes setmanes surti a licitació la gestió, però, mentrestant, s'ha habilitat un enllaç temporal per als veïns del poble perquè puguin reservar l'espai amb un màxim de cinc dies d'antelació i fins a quatre hores abans de jugar. Aquesta dinàmica canviarà un cop s'adjudiqui el servei, fet previst en un termini màxim de dos mesos.
Un altre dels serveis que ha vingut associat a l'estrena de la pista és la creació de l'Escola de Pàdel de Torrelameu. Es tracta d'una activitat que gestionarà JustPadelGo, empresa que obtindrà els beneficis de les quotes que paguin els alumnes. S'ofereixen paquets de 12 classes a un preu de 115 euros per als infants i 130 per als adults. Les inscripcions es formalitzen mitjançant un formulari enllaçat des de les xarxes socials de l'ajuntament de Torrelameu, o bé per WhatsApp al telèfon 660 01 34 01. Comes explica que ha estat una sort poder disposar d'aquest servei de formació, ja que el propietari de l'empresa que l'ofereix té vincles familiars amb Torrelameu.
Un cop feta la licitació, tant els veïns com la gent de fora de Torrelameu interessats a usar la pista només hauran de descarregar-se una aplicació i pagar el preu corresponent pel seu ús.
El cost de la pista i la seva habilitació ha estat de prop de 40.000 euros, un 70 % dels quals han estat finançats per la Diputació, mentre que la resta ha estat coberta amb fons propis del consistori.