Torrons i Mel Alemany dóna suport a , Beehave , l´exposició de la Fundació Joan Miró sobre l´univers de les abelles

Per Ràdio Balaguer
1165 visites
Ac9D1866Ef2B205Fe32B11Ca9732481Erusc
 L'empresa d'Os de Balaguer Torrons i Mel Alemany dóna suport a l'exposició 'Beehave', impulsada per la Fundació Joan Miró de Barcelona que s'inaugura avui dijous i s'allarga fins al 20 de maig. La mostra té com a 'leitmotiv' l'univers de les abelles i la seva supervivència i la iniciativa s'emmarca en el projecte Art, Cultura i Humanitat de l'empresa d'Os de Balaguer, en el qual s'aposta per la pedagogia del món de la mel.
 
L'exposició 'Beehave' és una iniciativa que es fa ressò de l'interès d'alguns artistes contemporanis per les abelles de la mel i el seu paper cabdal en l'equilibri del medi ambient. 'Beehave' neix a les sales de la Fundació Joan Miró amb una exposició que convida el visitant a connectar-se amb l'univers d'aquests insectes. A partir del 15 de març, el projecte s'expandirà més enllà del museu amb 10 intervencions d'artistes locals i internacionals a diferents punts de la ciutat de Barcelona, amb la intenció de provocar el debat de la convivència entre les abelles de la mel i l'entorn urbà. Un d'aquests artistes, Luis Bisbe, utilitzarà la mel d'Alemany en la seva intervenció a l'Hivernacle del Parc de la Ciutadella.
 
Un dels fruits de la col•laboració entre la Fundació Joan Miró i Alemany és la creació d'una mel d'edició limitada, sota la denominació 'Mel Beehave', que es presentarà a Alimentària 2018, Saló Internacional de l'Alimentació, a l'abril.
 
El gerent de Torrons i Mel Alemany, Ferran Alemany, ha comentat que "Beehave és una exposició d'art contemporani que promou la cultura de les abelles de la mel, el dolç natural". 
 
Per la seva banda, el director de la Fundació Joan Miró, Marko Daniel ha destacat que la filosofia d'Alemany, desenvolupada a partir de l'art, la cultura i la humanitat, "ha fet possible que part dels artistes de Beehave facin les seves creacions amb mel i que el nostre projecte s'expandeixi a l'alimentació i a la gastronomia".
 
Els conceptes 'Art, cultura, humanitat' són els tres pilars de l'empresa, sempre tenint com a base la seva fixació al territori del Montsec.

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar