Torrons i Mel Alemany presenta el torró de col·lecció inspirat en els sons del Montsec.
Reivindicar el territori del Montsec com un valor intrínsec de l'empresa i promocionar-lo maridant els seus productes amb accions de dinamització cultural. Aquest és l'objectiu de Torrons i mel Alemany, que avui dilluns ha presentat al Castell d'Os de Balaguer la segona edició de la sèrie limitada d'art i torró de col·lecció, inspirada aquest any en "els sons del Montsec", i il·lustrada per dos artistes del territori, Víctor Pedra i Josep Talamonte.
Ferran Alemany és el gerent de Torrons i Mel Alemany.
El torró d'aquesta caixa exclusiva ha estat recentment guardonat als premis Great Taste de Londres, considerats els Oscars del món de l'alimentació delicatessen. De fet, Torrons i Mel Alemany ha estat l'empresa més premiada enguany en aquests premis amb 8 estrelles.
Cada caixa inclou, com sentíem, tres barretes de torró i una làmina amb l'obra original dels autors, Víctor Pedra i Josep Talamonte, artistes que creen i resideixen als nuclis d'Alberola i Os de Balaguer. Tots dos s'han inspirat en "els sons del Montsec" per il·lustrar les caixes d'aquesta sèrie limitada d'art i torró de col·lecció
Les caixes d'aquesta sèrie limitada, amb un màxim de 2.000 unitats, estan concebudes com un regal gourmet d'aquest Nadal i s'han acabat de confeccionar a la fundació Ilersis Shalom.
La segona edició de la sèrie limitada d'art i torró de col·lecció forma part del projecte 'L'UNIVERS ALEMANY. Art, cultura, humanitat', que aposta per l'arrelament al territori, l'impuls a la creativitat artística i la humanització dels processos de producció.
Les diferents caixes d'art i torró es podran adquirir a la botiga de Torrons i Mel Alemany d'Os de Balaguer, al Monestir de les Avellanes i a establiments de la comarca i a Lleida, a la botiga Bo de Shalom.
L'arpista Berta Puigdemasa ha acompanyat avui musicalment la roda de premsa de presentació del torró de col·lecció i també serà l'encarregada d'amenitzar l'acte de presentació oficial del torró de col.lecció d'enguany, un acte en aquest cas obert a tot el públic, que es farà el proper dissabte, 4 de novembre, a les 18.00 h al Castell d'Os de Balaguer.
Berta Puigdemasa i el guitarra elèctrica Ivan Gràcia seran els protagonistes del concert "Els Quatre Elements", al final del qual hi haurà un tast de torró.