Tret de sortida de la campanya de Nadal de PIMEComerç Lleida Batega amb el comerç'
Amb l'eslògan 'Batega amb el comerç' es dona el tret de sortida a la campanya nadalenca que PIMEComerç Lleida ha presentat avui pels dies 2 i 3 de desembre per posar de manifest el valor del comerç local. "Es tracta de fer quelcom diferent que faci sentir les persones que entren a l'establiment com a casa", ha dit Manel Llaràs, president de PIMEComerç Lleida. Entre altres accions plantejades per aquesta campanya de Nadal es realitzaran recepcions de cava i bombons, exposicions d'artistes locals als comerços, decoració i tematitzacions especials, etc. El 90% de les associacions del territori que representen un total de 3500 establiments, s'han adherit a aquesta iniciativa que està prevista pels dies 2 i 3 de desembre, tot i que algunes associacions l'allargaran a la setmana vinent, aprofitant els dies festius en què es fan compres nadalenques.
La campanya pretén conscienciar als consumidors que "el comerç local és vida" posant en valor l'atenció i tracte personalitzat, l'experiència, l'economia circular i la sostenibilitat. El president de PIMEComerç, Manel Llaràs, ha afirmat que "la campanya ha de ser un batec pel comerç local i de proximitat, que considerem vital per una ciutat o territori perquè genera riquesa i diversifica l'oferta". Llaràs també ha volgut valorar "l'esforç del comerç urbà que no està realitzant uns grans descomptes" pel context de crisi energètica i inflació acual "però és honest amb els seus clients". Ho ha dit en referència a un estudi que ha publicat l'Organització de Consumidors i Usuaris (OCU) que constata que els grans establiments i botigues online apugen els preus els dies anteriors a les rebaixes per poder marcar ofertes, "en canvi, al comerç de proximitat aquests canvis de preus no es produeixen" ha conclòs Llaràs.