Tret de sortida de la campanya de Nadal de PIMEComerç Lleida ‘Batega amb el comerç'

Per Ràdio Balaguer
353 visites
C8Aeef84A300Dbdde4194A061Aff769Ccampanyacomerpimecbatega

Amb l'eslògan 'Batega amb el comerç' es dona el tret de sortida a la campanya nadalenca que PIMEComerç Lleida ha presentat avui pels dies 2 i 3 de desembre per posar de manifest el valor del comerç local. "Es tracta de fer quelcom diferent que faci sentir les persones que entren a l'establiment com a casa", ha dit Manel Llaràs, president de PIMEComerç Lleida. Entre altres accions plantejades per aquesta campanya de Nadal es realitzaran recepcions de cava i bombons, exposicions d'artistes locals als comerços, decoració i tematitzacions especials, etc. El 90% de les associacions del territori que representen un total de 3500 establiments, s'han adherit a aquesta iniciativa que està prevista pels dies 2 i 3 de desembre, tot i que algunes associacions l'allargaran a la setmana vinent, aprofitant els dies festius en què es fan compres nadalenques.

 

La campanya pretén conscienciar als consumidors que "el comerç local és vida" posant en valor l'atenció i tracte personalitzat, l'experiència, l'economia circular i la sostenibilitat. El president de PIMEComerç, Manel Llaràs, ha afirmat que "la campanya ha de ser un batec pel comerç local i de proximitat, que considerem vital per una ciutat o territori perquè genera riquesa i diversifica l'oferta". Llaràs també ha volgut valorar "l'esforç del comerç urbà que no està realitzant uns grans descomptes" pel context de crisi energètica i inflació acual "però és honest amb els seus clients". Ho ha dit en referència a un estudi que ha publicat l'Organització de Consumidors i Usuaris (OCU)  que constata que els grans establiments i botigues online apugen els preus els dies anteriors a les rebaixes per poder marcar ofertes, "en canvi, al comerç de proximitat aquests canvis de preus no es produeixen" ha conclòs Llaràs. 

 

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar