Un taller de defensa personal per a dones, dissabte 19 de novembre, i la 10a edició de la Cursa de la Dona, diumenge dia 20, properes activitats en el marc dels actes del 25N a Balaguer

Per Ràdio Balaguer
309 visites
9C7958009D125B08668Ad52255C9B5D8Uy811Zr3Njy6Msfetrzgykop4Jx6Ti1Pcartell2A800

El proper dissabte dia 19 de novembre, i en el marc dels actes organitzats per la Paeria de Balaguer en motiu del 25N, es farà un taller de defensa personal per a dones

El taller és gratuït i anirà a càrrec de Gimnàs 43, amb l'Instructor Esteban Fornier que donarà a conèixer diferents tècniques defensives per guanyar seguretat i conf­iança.

El taller es realitzarà a les 17h al casal Lapallavacara amb inscripció prèvia.

Les inscripcions es poden fer al web balaguer.cat

També recordem que Balaguer celebrarà diumenge dia 20 de novembre la 10a edició de la Cursa de la Dona, que s'emmarca dins del programa d'activitats de la Setmana Contra la Violència de Gènere i que s'ha convertit en l'activitat principal d'aquesta setmana reivindicativa

Les inscripcions estan limitades a 800 persones. Els inscrits rebran una samarreta identificativa de la prova.

Per la resta de públic que vulgui gaudir de la jornada hi haurà nombroses activitats paral·leles a càrrec del comerç i entitats de Balaguer, que ompliran la plaça Mercadal com a complement especial d'una gran diada. Aquest any aquestes activitats tindran totes una estreta relació amb la reivindicació de la jornada.

Es pot trobar més informació sobre la cursa i les inscripcions a la pàgina web  esports.balaguer.cat o també trucant a la regidoria d'Esports al 973450915, de dilluns a divendres, de les 8.00h a les 14.00h.

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar