Un total de 20 persones s'han inscrit al curs de formació per formar part del grup de diables Bèsties Feréstegues de Balaguer. El curs es farà aquest dissabte a Lapallavacara i les inscripcions encara estan obertes.
El grup de diables Bèsties Feréstegues de Balaguer busca persones que vulguin formar part de l'agrupació, tant diables com membres per al grup de percussió. És per aquest motiu que ha organitzat un curs per aquest dissabte, un curs necessari per formar part de l'associació i al qual ja s'han inscrit un total de 20 persones.
La formació està directament vinculada a l'activitat concreta del grup per a tots aquells membres que han de manipular pirotècnia. Una vegada feta la formació, els assistents al curs entraran al Registre dels membres actius de les colles de foc i bestiari a Catalunya, obtenint les acreditacions i documents pertinents.
Per participar del curs i poder formar part dels Diables de Balaguer, cal formalitzar la inscripció al curs, contactant l'entitat al correu electrònic besties.ferestegues@gmail.com, on cal adjuntar el nom i cognoms, DNI, correu i telèfon de l'interessat en dur-lo a terme.
La inscripció és vàlida tant per formar part de la secció encarregada del foc com de la de percussió i es pot fer fins el mateix dia del curs.
El curs es farà a la Lapallavacara dissabte a les 17.00 h.