Vallfogona de Balaguer celebra aquest diumenge, 18 de setembre, la 24 ª edició de l'Open Internacional d'Escacs Actius. S'hi espera la participació de més d'un centenar de jugadors.

Per Ràdio Balaguer
605 visites
1E4C04D96B89F1Df5E18472E7489E49Descacsvallfogona

Vallfogona de Balaguer celebra aquest diumenge, 18 de setembre, la 24 ª edició de l'Open Internacional d'Escacs Actius. S'hi espera la participació de més d'un centenar de jugadors.

Imma Montoliu, una de les membres de la junta directiva del Club Escacs Vallfogona, ha parlat avui a Ràdio Balaguer de quines són les expectatives del torneig d'enguany.

Àudio 

Fins a dia d'avui hi ha 84 inscrits tot i que s'espera superar la xifra dels 100, jugadors tots ells d'un alt nivell procedents la majoria d'arreu de Catalunya tot i que també n'hi ha de l'Aragó.

Àudio 

El torneig de Vallfogona forma part del XIII Circuit Català d'Oberts Internacionals, és un dels més importants de Catalunya i és l'únic Open que es fa a les terres de Lleida.

Ho destaca la mateixa Imma Montoliu.

Àudio 

L'Open de Vallfogona se celebrarà al Poliesportiu Municipal i comptarà amb 9 rondes, 5 de les quals se celebraran al matí, a partir de les 10h i les altres 4 a la tarda, a partir de les 16h.

El torneig es regirà pel reglament de la Fide i de la Federació Catalana d'Escacs i preveu atorgar 4.000 euros en premis.

Àudios a: http://www.radiobalaguer.cat/audios/podcast/index.php?id=5682

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar