Vallfogona de Balaguer durà a terme aquest dimarts 26 de maig la campanya de recollida d'aliments especial per la COVID-19.
El municipi de Vallfogona de Balaguer durà a terme aquest dimarts 26 de maig la Campanya solidària de recollida d'aliments per fer front a les necessitats generades per la Covid-19.
Els punts de recollida d'aliments al municipi són la Carnisseria Cal Marxant, la Carnisseria Cal Coronel i l'Agropecuària de Vallfogona. També es podran portar els queviures a l'ajuntament en horari de 9 del matí a 1 del migdia.
La campanya es suma a les que els darrers dies s'estan fent arreu de la comarca, i que continua recollint d'aquesta manera, aliments bàsics i de primera necessitat, com ara cereals per esmorzar, melmelades, sucs, caldo, tomàquet fregit, conserves, farina o llet entre altres.
D'altra banda, des de Àgape, continuen recollint donatius econòmics, també per fer front a la compra d'aliments de primera necessitat. El número de compte és el ES67 2100 0012 2702 0068 9284