Victòria del Comtat d'Urgell de futbol sala contra el Sícoris Club per 5 a 3, que permet als balaguerins posar-se com a líders de la categoria a falta de 3 jornades pel final de la competició

Per Ràdio Balaguer
581 visites
F9Fd2056E8A4C481Ec94B1Cc1B643D55Comtatsicoris

El primer equip del Comtat d'Urgell de futbol sala va sortir airós del seu encontre contra el Sícoris, que aquest passat diumenge va enfrontar al 1r d'Octubre de Balaguer als tots dos equips, en lluita per la primera posició.

El Sícoris arribava a la pista com a líder, en tenir 2 punts més que el Comtat d'Urgell, però els balaguerins es van imposar per 5 a 3 al marcador, emportant-se els 3 punts i el lloc d'honor a la taula.

El partit va començar amb domini visitant, però l'expulsió d'un jugador dels visitants i uns últims 10 minuts de domini local, en que es van aconseguir 4 gols, van suposar la remuntada necessària.

Amb aquest resultat el Comtat d'Urgell és líder, a falta de 3 jornades pel final de campionat, i seguit de prop pel Sícoris i el Fraga.

El proper diumenge s'enfrontarà a la Sènia, un equip de la part mitja baixa de la taula.

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar