Vuitanta persones obtenen el certificat del programa Frida, de formació, recursos i desenvolupament actiu. Vint-i-cinc dels participants han trobat feina i l'alcalde, Josep Maria Roigé, ha anunciat que el programa es reeditarà l'any vinent.

Per Ràdio Balaguer
692 visites
Storage

 

L'alcalde de Balaguer, Josep Maria Roigé, i la regidora de Serveis a les Persones, Rosana Montané, van entregar ahir al matí a 84 persones els certificats que acrediten la seva participació en el programa Frida, de formació, recursos i desenvolupament actiu. En total, 124 persones s'han beneficiat del projecte, que ha tingut una durada de 12 mesos. 

Tot i que el programa estava bàsicament orientat a la reinserció laboral de dones majors de 25 anys en situació d'atur o que no han treballat mai, entre els participants també hi havia tres homes. La formació ha consistit en xerrades sobre orientació laboral, tallers (de cuina, autoestima i coneixement del casc antic) i cursos formatius (manipulació d'aliments, iniciació a la informàtica, informàtica avançada i monitora de menjador). 

L'alcalde de Balaguer, Josep Maria Roigé, ha felicitat a les participants per haver superat el programa i haver fet l'esforç d'assistir a les classes. Així mateix, s'ha compromès ha seguir treballant per aconseguir crear més llocs de feina a Balaguer i ha anunciat que l'any vinent es durà a terme una nova edició del programa Frida, que ha valorat de forma molt positiva. 

Àudio 

Cal destacar que durant el programa 25 persones han trobat feina, de les quals 18 segueixen treballant. D'altra banda, sis persones han decidit continuar la formació o reprendre els seus estudis. 

Àudios a: http://www.radiobalaguer.cat/audios/podcast/index.php?id=2708

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar