Programa dedicat al món de la informàtica, amb novetats, consultes dels oients i altres continguts relacionats amb la informàtica i internat.
Emissió: Tots els dimecres a les 9 del mati i re difusió a les 8 del vespre.
Direcció i presentació: Jordi Solà de Compsaonline i Oriol Garcia.
Pàgina dels concursos:
http://www.compsaonline.com
Ràdio a la carta:
Primer programa de la temporada en què repassem les principals novetats que s’han anat succeint al llarg de l’estiu.
Parlem del nou DNI al mòbil, de les novetats del GPT-4o i de l’arribada de la IA a portàtils windows i al bloc de notes. Tambe de la festa que ha fet TSMC per celebrar l’estandaritzaciño dels 2 nanòmetres i del nou vidre COrning Gorilla Glass Ceràmic. Us presentem els nous POCO F7 i altres novetats.
En aquest programa parlem de la gran quantitat de novetats que ens ha deixat ja el MWC.
Parlem novament del futur d’Intel, de nous processadors mòbils, de la sortida de l’Iphone SE i nous mòbils de Huawei, Ciaomi, Samsung i Google. També de novetats a Whatsapp i Instagram i de molts vídeojocs. Tot això i més continguts.
Parlem dels possibles aranzels dels EEUU a Taiwan, de l’impacte de la nova intel·ligència artificial xinesa i de les que vindran i us expliquem tot el que porta de nou la nova sèrie S25 de Samsung.
A més parlem de whatsapp, des discs Blu-ray, dels problemes d’Ubisoft i us proposem els jocs de la setmana
Aquesta setmana parlem de les primeres decisions de Donald Trump, que de moment ha donat una moratòria al tancament de TikTok als Estats Units. També dels problemes de Samsung per que TSM li fabriqui els seus xips.
Us presentem el mòbil plegable més prim del món, limitat al gruix del port USB-C, i abans de la presentació dels nous S25 de Samsung, us n’expliquem tot el que en sabem.
També tenim novetats en Whatsapp, la nova consola de Nintendo i novetats en vídeo-jocs.
Per segona setmana consecutiva anem al CES de Las Vegas per explicar-vos les novetats més destacades que s’han vist a al a fira. També mirem què hi pot haver de cert sobre la compta de TikTok per part de Elon Musk, i altres moviments comercials. També us parlem del futur Iphone Air. En l’apartat de vídeojocs us presentem novetats interessants, amb molta realitat virtual, i finalment us proposem un concurs fàcil de guanyar.
Últim programa de l’any, on parlem de nous vetos a Huawei, del nou Gemini 2.0 de Google i de l’alliberament gratis del SearchGPT. També dels futurs mòbils de Google, de l’aplicació Phone Link, de nous processadors i noves funcionalitats de traducció a Whatsapp.
A més, us presentem diverses propostes per jugar aquestes festes de Nadal i us recordem que divendres s’acaba el termini per participar al concurs de Nadal a la web compsaonline.com
Aquesta setmana us parlem de la nova Llei de Ciberresiliència europea, del processador quàntic Willow de Google, de l’arribada del Windows 11 als ordinadors antics i de les novetats que prepara Samsung. També us explicarem què es TikTok Shop i a l’espai de Vídeojocs us parlarem entre altres de la nova aventura d’Indiana Jones.