En quant a la falta d’il·luminació de la ciutat, Guifré Ricart reconeix que la ciutat està fosca a les nits, i que la solució passa per “fer uns canvis davant del departament i un canvi de criteris, l’únic que falta és que es vulgui tirar endavant aquest canvi”, ha dit.
Pel que fa als dos anys com a socis d’equip de govern amb el PSC, Guifré Ricart diu que “la sintonia és bona i els projectes van tirant endavant”.
El paer Guifré Ricart, portaveu del grup de Treballem per Balaguer i soci de govern amb el PSC a la Paeria de Balaguer, diu que “no som un equip de govern continuista i que tampoc hem perdut embranzida” en resposta a les declaracions de la paera del grup de la CUP, Mari Carmen Nuñez, en el programa Actualitat Plural de Ràdio Balaguer. Guifré Ricart diu que “no ens ho plantegem com una cursa de curta distància sinó de llarga distància, amb un projecte i desenvolupament de ciutat”.
Ricart ha parlat que a principi de legislatura es va demanar un préstec de 6 milions d’euros per anar executant projectes i fer diferents inversions i manteniments com: el repintat i asfaltatge de carrers, arranjament de voreres i parcs infantils. Ha afegit que “s’han anat preparant molts projectes que són els que no hi havia al calaix”, entre aquests la nova Oficina d’Atenció Ciutadana, la nova Caserna de la Guàrdia Urbana o la nova gatera que ha d’anar al costat del refugi d’animals. Guifré Ricart també ha recordat que al mes d’octubre ha de sortir a licitació la nova pista d’atletisme o el projecte de la nova zona esportiva.
En referència a les declaracions de la CUP al mateix programa, on Mari Carmen Nuñez deia que “Balaguer està més brut i deixat”, Ricart ha manifestat que estan treballant, d’una banda, en l’adquisició de maquinària per millorar la neteja dels carrers, i, de l’altra, en la instal·lació de càmeres de vigilància per poder sancionar els infractors “perquè la gent incívica pagui per les seves infraccions”, i ha afegit que l’augment de la plantilla de la Guàrdia Urbana també hi ajudarà.
En quant a la falta d’il·luminació de la ciutat, Guifré Ricart reconeix que la ciutat està fosca a les nits, i que “la solució que plantegem passa per fer uns canvis davant del departament i dels criteris, amb més intensitat i hores de funcionament de l’enllumenat; l’únic que falta és que es vulgui tirar endavant aquest canvi”, ha dit.
Pel que fa als dos anys com a socis d’equip de govern amb el PSC, Guifré Ricart diu que “la sintonia és bona i els projectes van tirant endavant”.
Finalment, Ricart ha explicat que estan treballant amb el projecte del Centre Històric, que es presentarà dins del Pla de Barris per demanar una subvenció a la Generalitat, i ha volgut agrair a tots els implicats per poder fer aquest projecte, que ha definit com “una gran oportunitat”.