34 ª edició de la Transsegre va començar aquest divendres amb diferents Dj's. Avui és el torn de la baixada de barques i el concert de la Pegatina
La Transsegre va començar els actes aquest divendres a la nit, amb l'actuació de l'escola de dansa Idansa. Tot seguit, com és habitual la nit de divendres, el protagonisme va ser per als djs, amb l'actuació d'Oriol Garcia, Gnix i Dubsound.
La festa nocturna aquest dissabte al parc de la Transsegre començarà a 2/4 de 12 amb el grup de folk Ksonronda. A la 1 hi haurà l'espectacle de llum i so i l'actuació dels Diables de Balaguer. Tot seguit actuaran els caps de cartell de la nit, La Pegatina, que oferiran l'únic concert confirmat a les terres de Lleida.