A les 8 d'aquest vespre es presenta a la capital de la Noguera el llibre Balaguer, un llarg camí de Jaume Barbosa. Es tracta del recull d'una petita part de la història de ciutat i de la seva gent.
Audio
El llibre està dividit en 4 grans blocs, que també ens ha comentat el mateix Jaume Barbosa.
Audio
Segons el mateix autor, fins ara mai s'havia fet un recull d'aquestes característiques. Per fer el llibre, Jaume Barbosa ha comptat com a principals fonts d'informació amb l'Arxiu Comarcal de al Noguera i el material gràfic de Josep Salvia i Toni Belimelis.
El llibre, d'altra banda, va acompanyat d'un DVD realitzat en aquest cas per Miquel Aige, i que porta per títol Balaguer, imatges del passat.
El mateix Miquel Aige ens ha explicat també com neix la idea de fer aquest DVD i algunes de les imatges que s'hi poden veure.
Audio
La presentació del llibre Balaguer, un llarg camí es fa a les 8 d'aquest vespre a la Sala d'Actes de l'Ajuntament.
Àudios a: http://www.radiobalaguer.cat/audios/podcast/index.php?id=1361