Alemany recupera la venda al detall de torró amb una col·laboració amb Cal Marxant

Per Ràdio Balaguer
226 visites

La col·laboració amb Cal Marxant permet portar el torró tou acabat de fer als taulells de venda al detall

Unnamed 13

Torrons i Mel Alemany fa un pas més en el projecte de torró al tall i, per primera vegada, incorpora la venda al detall a les botigues de Cal Marxant de Balaguer i Vallfogona de Balaguer. Aquest Nadal, el torró tou es podrà adquirir a pes, amb la quantitat que els consumidors desitgin. Aquesta novetat consolida una manera de fer pròpia del món torronaire tradicional, en què el client triava el tall i el gruix del torró, com es feia antigament als taulells de les pastisseries i comerços de proximitat.

 
Amb aquesta iniciativa, Alemany reforça el seu compromís amb la proximitat i la qualitat, i recupera una experiència de compra que connecta amb l’origen més autèntic del torró. Cal Marxant, comerç familiar vinculat al territori, comparteix amb Alemany els valors de l’artesania i la relació directa amb el client.

 
Una aposta pionera amb un èxit consolidat
 
Fa dos anys, Alemany va iniciar el projecte de torró al tall com una proposta innovadora de venda a través de la seva botiga online. El concepte: oferir talls de torró com es feia abans, però ara amb l’avantatge que els clients d’arreu del territori els reben a casa en 24 hores, embolicats amb paper alimentari, acabats d’elaborar i torrar. El projecte va començar amb el torró tou i el de crema torrada, i, davant la bona acollida, l’any passat s’hi va incorporar també el torró dur, completant així l’oferta amb els tres clàssics més apreciats pels consumidors.
 
La proposta va néixer amb l’objectiu d’oferir el torró en el seu punt òptim de frescor, aprofitant les possibilitats del canal online per garantir una entrega ràpida i preservar-ne al màxim la qualitat. Enguany, el projecte evoluciona fent un pas més amb la incorporació de la venda al detall a punts físics com són les botigues Cal Marxant.
 
Alemany continua innovant des de la tradició, adaptant formats i canals als hàbits actuals de consum, però mantenint intacta l’essència del seu ofici. 
 
 
Sobre Cal Marxant
 
Cal Marxant és un comerç familiar amb més de 90 anys d’història, especialitzat en carns, embotits, formatges i plats cuinats. Amb botigues a Balaguer i Vallfogona de Balaguer, combina la tradició de la producció pròpia amb atenció directa al client. Des de la matança fins a la venda, treballa amb un compromís ferm per la qualitat, el sabor i la proximitat, oferint productes frescos tant per a professionals com per al consumidor final. 
 
 
Sobre Alemany
 
Alemany (Os de Balaguer) es dedica a la selecció en origen de les mels dels millors apicultors de la península i a l’elaboració de torrons amb la recepta tradicional de fa cinc generacions Torrons i mel, doncs, l’han convertit en l’empresa espanyola més premiada als Great Taste Awards (2022), els Oscar internacionals de l’alimentació gurmet. Ara bé, la mel és el tret diferencial d’Alemany ja que és l’ingredient comú de la gran majoria dels seus productes. Tradició en els torrons i innovació en la mel caracteritzen la marca.
 
“L’Univers Alemany”, que pren el nom de l’especificitat del cel del Montsec, és el concepte que adopta la manera d’entendre el món d’Alemany. Un món fundat per una dona, l’àvia Mundeta, que ocupa majoritàriament dones. Un món en què es respecten els ritmes i els temps de cocció i d’execució de tasques i on la cooperació és un valor a l’alça enfront de la competitivitat. 
 
L’empresa Alemany és una ferma defensora del món rural i de la seva gent, de la no robotització dels processos de producció en pro de l’ocupació de les persones i de la necessitat de la humanització de les empreses. Amb la marca hi treballen dia a dia manualment 60 persones amb discapacitat de tres centres especials de treball de les terres de Lleida.

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar