Amor Montoliu presenta el seu primer llibre dedicat al seu fill Robert. El llibre es titula “Pasión por el futbol” i es presenta avui, a les 8 d'aquest vespre, a la Sala d'Actes de l'Ajuntament de Balaguer.

Per Ràdio Balaguer
1664 visites
Storage
La balaguerina Amor Montoliu presenta a les 8 d'aquest vespre el seu primer llibre “Pasión por el Fútbol” dedicat al seu fill Robert, actualment entrenador de la Premier League.

Robert Martínez va començar a jugar amb el CF Balaguer i als 16 anys va fitxar pel juvenil del Real Zaragoza.  

Després de tornar una temporada al club de la seva població natal va emprendre l'aventura anglesa al ser fitxat pel Wigan Athletic amb dos companys més, Isidro Diaz i Jesús Seba, essent els Three Amigos.

Des d'aquell any, el 1995, el Robert ha forjat la seva vida futbolística en aquell país passant per diferents equips de diferents categories fins arribar al Swansea Gales on li varen oferir fer d'entrenador.

Així va ser com Robert va penjar les botes i es va endinsar en un nou món, el d'entrenador, i aquesta temporada ha estat fitxat pel seu Wigan, el que va ser el seu primer equip. De fet, en la seva època com a jugador va ser elegit jugador llegenda del club.

L'Amor ha volgut reflectir, d'una forma pacient, els seus records del dia a dia en un diari, que va inicià quan el seu fill va marxar a Saragossa, utilitzant un llenguatge planer però ple de sentiments.  

A l'acte de presentació hi assistirà com a convidat especial l 'Axel Torres, un jove periodista, nascut a Barcelona l'any 1983 tot i que sempre ha viscut a Sabadell, especialista en futbol internacional que treballa a Ràdio Marca i a Gol Tv.

També hi assistiran l'actual president del CF Balaguer, Carlos Galiano, el regidor d'esports, Juanjo Tenorio, l'alcalde de la ciutat, Miquel Aguilà, la pròpia autora, Amor Montoliu i Joan Bové, periodista esportiu que moderarà l'acte. 

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar