Aquest dijous continuen els actes programats de Festa Major a Balaguer. Avui destaquen l'inici dels balls i concerts de l'envelat i la Carpa Jove.
Avui els actes han començat amb la Missa solemne al Reial Santuari del Sant Crist, presidida per l'arquebisbe Enric Vives, una ballada de gegants i cap grossos a la plaça Mercadal, seguida d'un vermut popular i ballada de sardanes amb l'orquestra Selvatana.
Durant la tarda la festa continuarà amb un Paintball per als joves, al pati de l'escola Àngel Guimerà, a les 4 de la tarda; l'espectacle infantil '36 Polzades', al Teatre Municipal, a les 6 de la tarda; la inauguració de l'exposició "Francesc Borràs; el retrat de la mirada", a la sala d'exposicions temporals del Museu de la Noguera, a 2/4 de 8 del vespre, i el Pregó de Festa Major, a càrrec del periodista, guionista i escriptor, Francesc Canosa, a 2/4 de 9 del vespre. Recordem que en acabar el pregó, a la mateixa Sala d'Actes, es procedirà a l'entrega dels premis ZIRYAB i a la presentació de la nova JAZZ BAND de l' Escola Municipal de Música de Balaguer.
Ja a la nit, la festa continuarà a l'envelat del pavelló amb l'orquestra Selvatana i a la Carpa Jove amb la festa 'Led Party', els grups de versions THE PINK GOATS i THE REFERENTS.
Recordem que a causa de la vaga d'ahir dimecres es van avançar alguns actes a dimarts, com per exemple la tradicional ofrena floral, mentre altres van quedar suspesos com el Ball de la Gent Gran o la Festa Led Party, amb Adrià Ortega, que com hem explicat, s'ha traslladat a avui dijous, a partir de 2/4 de 10 de la nit, a la Carpa Jove.