Aquest dilluns el Consell Comarcal de la Noguera reprèn l'atenció presencial amb cita prèvia. La cita prèvia s'ha de demanar a través de la web del Consell.

Per Ràdio Balaguer
460 visites
B32C9B9550C53F203Beabbfa48Ed1B06Consellcomarcalnoguera

El Consell Comarcal de la Noguera reprèn a partir d'aquest dilluns l'atenció presencial a la seu del Consell Comarcal de la Noguera, i també a les diferents ubicacions on presta els seus serveis com l'Oficina Jove de la Noguera a Lapallavacara de Balaguer, i als diferents ajuntaments de la comarca per a temes de serveis socials, serveis tècnics i els serveis de secretaria i intervenció. Els serveis que encara no poden començar a funcionar fins que la Generalitat ho autoritzi són el Servei de Transport Adaptat i els Serveis d'intervenció Socioeducativa. 

L'horari d'atenció al públic serà de dilluns a divendres de 9.00h a 14.00 h, tant presencial com telefònica, i per facilitar l'afluència de persones de manera ordenada i evitar-ne l'acumulació en espais petits s'ha posat en marxa un servei de cita prèvia, amb el qual des de la mateixa web del Consell Comarcal cada persona que necessiti ser atesa pot programar-se la visita prèviament.

Aquesta és una més de les mesures que el Consell Comarcal de la Noguera aplica per fer la desescalada de manera segura tant per al personal com per a les persones usuàries. Segons ha explicat a Ràdio Balaguer el gerent de l'ens, Jordi Oronich, la mesura permetrà ser més àgils en l'atenció i evitar que hi hagi un excés de persones a l'interior de l'edifici.

Altres mesures són que, també a partir també d'aquest dilluns 15 de juny, i sempre seguint la legislació, el personal del consell es reincorporarà al seu lloc de treball presencial per torns i amb un percentatge de jornada de teletreball marcada per les necessitats del servei i de la conciliació familiar. Així ho ha explicat el mateix Oronich, que també diu que per evitar que en aquesta represa de l'atenció presencial es produeixin contagis de la malaltia, el Consell Comarcal ha adoptat totes les mesures de seguretat i higiene per garantir al salut del seu personal i de les persones usuàries, com mampares separadores, gels hidroalcohòlics, mascaretes, prioritzar l'atenció i les reunions telemàtiques, limitar l'ús i l'aforament de sales i espais comuns, etc.
 

Des del 16 de març, data en què va entrar en vigor l'estat d'alarma, el Consell Comarcal de la Noguera va adaptar la seva activitat a la normativa vigent, i va prioritzar el teletreball davant de l'atenció presencial per contribuir a tallar l'expansió de la pandèmia.
Durant aquests dies l'entitat ha desenvolupat sense cap problema la seva activitat normal i ha assumit les urgències derivades de la situació d'emergència sanitària i social.

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar