Aquest dimarts conferència a càrrec de Mireia Darder i presentació del llibre 'Nascudes per al Plaer' A la sala d'actes de la Paeria de Balaguer a 19:30h
Dins dels actes en motiu del Dia Internacional de les Dones organitzats per la Paeria de Balaguer, aquest dimarts es farà una conferencia i la presentació del seu llibre "nascudes per al plaer", a `càrrec de Mireia Dader, dra. en Psicologia i psicòloga especialitzada en psicologia clínica , Terapeuta Gestalt, Terapeuta Corporal, experta en sexualitat i escriptora.
La dona occidental, encara avui en dia, ha de bregar amb molts prejudicis quan pren qualsevol iniciativa. Però si aquesta iniciativa va dirigida, concretament, a satisfer el seu desig sexual,l'ofensiva que ha de patir arriba massa sovint a ser inhumana. La doctora Mireia Darder proposa un recorregut per entendre quins són els principals bloquejos que afecten la nostra sexualitat i ofereix les pautes per desfer-los.Perquè molts dels atacs a la sexualitat femenina neixen de les creences que tenim de nosaltres mateixes..
La conferencia es oberta a tothom i es farà a la sala d'actes de la Paeria de Balaguer a 19:30h
Acte organitzat amb la col·laboració del Pacte d'Estat contra la violència de gènere.