Aquest dimecres s'ha realitzat la signatura d'un nou contracte de coworking al CEI de Balaguer. Ha estat amb l'empresa SAIZ ENGINYERS de Víctor Saiz, enginyer industrial de Balaguer resident a la Baronia de Rialb
Aquest dimecres s'ha dut a terme una signatura de contracte per ús de coworking al CEI de Balaguer. Ha estat amb Víctor Saiz, enginyer industrial de Balaguer resident a la Baronia de Rialb.
SAIZ ENGINYERS ofereix serveis d'enginyeria industrial a mida de les necessitats dels seus clients, des de l'acompanyament a la digitalització de les seves activitats, com també serveis més convencionals de disseny de producte, d'industrialització o millora de processos. Tot això des de la proximitat i amb l'experiència de més de 15 anys en empreses d'àmbit internacional.
L'activitat de SAIZ ENGINYERS està centrada en dos eixos:
- La transformació digital, i el suport en la transició cap a la indústria 4.0, basat en el coneixement i el desenvolupament de producte i al llarg de tot el seu cicle de vida. (PLM)
- Projectes de disseny de producte R&D, industrialització o millora de processos.
En la signatura del contracte també hi estava present Ester Guarné, paera de Promoció Econòmica i Ocupació de Balaguer; Jaume Roca, coordinador del CEI Balaguer; i el paer en cap Jordi Ignasi Vidal.
Aquesta incorporació ha estat la segona aquesta setmana, després que dilluns es signés un altre contracte amb Pere Bergé, enginyer informàtic de Bellcaire d'Urgell.