Aquest diumenge 27 de febrer es disputaran a Balaguer les semifinals de la Copa Lleida de Futbol Sala en categories des d'infantil i fins a sènior. Els partits es faran repartits entre el pavelló Inpacsa i el pavelló 1r d'Octubre

Per Ràdio Balaguer
776 visites
902Afdfd0E7C4436C889Ce76Ac415F9Dcartellsfinalscopalleidafutbolsalaabalaguer

La Lliga Catalana de Futbol Sala de l'FCF organitza aquest cap de setmana les finals de la Copa de futbol sala a les delegacions de Girona i de Lleida per dictaminar els campions de totes les categories. Lloret de Mar serà l'epicentre de les finals de la Copa Girona Base de futbol sala, el dissabte; mentre que a Balaguer es disputaran les finals de la Copa Lleida de futbol sala, el diumenge. 

En el cas de Balaguer, repartits entre el Pavelló Inpacsa i el Pavelló 1r d'Octubre, es disputaran les semifinals i les finals de la Copa Lleida de les categories Infantil femení, Juvenil femení, Benjamí mixt, Juvenil masculí, Infantil masculí, Cadet mixt, Aleví mixt, i Sènior, masculí i femení.

Al Pavelló Inpacsa, entre la pista 1 i la pista 3, es disputaran les semifinals,  mentre que serà al Pavelló 1r d'Octubre on es disputaran les finals.

El quadrant de les finals, a falta de definir alguns dels partits segons les semifinals, serà el següent:

INFANTIL FEMENÍ

10.00 hores

CFS Tremp - CFS Linyola

JUVENIL FEMENÍ

11.15 hores

CE Pla d'Urgel - CFS Almacelles

SÈNIOR FEMENÍ

18.45 hores

FS Linyola - FS Seròs

SÈNIOR MASCULÍ

20.00 hores

FS Tàrrega - Lleida Esportiu

El diumenge, 30 de gener de 2022, es van disputar les finals de la Copa Tarragona de futbol sala mentre que a Girona, ja es van disputar les finals en categoria Sènior.

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar