Aquest diumenge 29 de setembre Balaguer i rodalies serà escenari del Raid del Segre, que un any més posa a prova en disciplines com Trekking, BTT, caiac, escalada, orientació urbana i tir amb arc equips vinguts d'arreu de Catalunya.

Per Ràdio Balaguer
570 visites
7889Eb0D3A658Dc2Ee4F0D980C14F793Raiddelsegre
Aquest diumenge tindrà lloc el Raid del Segre, una de les competicions esportives més completes i que compta amb 6 disciplines diferents, Trekking, BTT, caiac, escalada, orientació urbana i tir amb arc. 
 
Els equips participants sortiran i acabaran en totes tres modalitats la Èlit, la Aventura i la Open, del pavelló Molí de l'Esquerrà de Balaguer des de les 6 del matí i amb 1 hora de diferència per a cada modalitat. S'espera que els equips arribin el dissabte a la tarda ja que la verificació d'inscripcions i brífing es faran al mateix pavelló el dissabte a les 8 del vespre. D'aquesta manera els equips són a punt a les 6 del matí per prendre la sortida, un dels moments més espectaculars de la jornada. 
 
Així i tot també és destacable és el de l'arribada, prop del migdia, moment en que els equips fan la prova de tir amb arc i expliquen la seva experiència. Per aquest motiu Xavier Saiz, membre del CPAM i director del Raid del Segre, ha fet una crida a la ciutadania amant de l'esport a anar al pavelló per veure l'ambient i gaudir del final d'aquesta espectacular matinal esportiva. 
 
Àudio 
 
D'altra banda, des de l'organització estan satisfets amb l'alta participació aconseguida ja que majoritàriament els equips són de fora de Lleida i a més són l'única prova d'aquest tipus a la zona, fet que provoca que als possibles participants els costi més decidir de desplaçar-se. 
 
Àudios a: Ràdio a la carta, Informatius

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar