Aquest divendres, 22 de juliol, es celebrarà la primera Nit de l'Esport a vila de Térmens. Inclourà un acte de reconeixement als esportistes i entitats vinculades a l'esport del municipi i acabarà amb un sopar popular

Per Ràdio Balaguer
622 visites
3Db5402B0C3A49Fcd280Ac407A94D515Nitesporttermens2022

La vila de Térmens organitza aquest divendres la primera edició de la seva Nit de l'Esport.

L'objectiu de la vetllada és fer un reconeixement als esportistes i les entitats vinculats a l'esport del municipi tot fent un sopar popular.

Aquesta festa girarà en torn a les entitats esportives del poble i els seus integrants. A més, està oberta a tots els esportistes federats del municipi, encara que formin part d'alguna entitat de fora, i als seus acompanyants.  

Els assistents al sopar havien d'apuntar-se prèviament a les oficines de l'ajuntament, on es feia la venda de tiquets per al sopar.

La vetllada es farà al pati de l'escola Alfred Potrony a les 10 de la nit.

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar