Balaguer acollirà el dissabte dia 23 de juliol l'11a Trobada d'Acordionistes Ciutat de Balaguer. La trobada es farà de 17:30h a les 21 h a la Plaça del Pou de BALAGUER

Per Ràdio Balaguer
351 visites
0D9F6B9F7599Cd3Cc26C1A2F0Ecbf05Blogoacordionik

L'associació Acordionik, amics de l'acordió de Balaguer,  organitza, després de dos anys d'aturada a causa de la pandèmia l'11a Trobada d'Acordionistes Ciutat de Balaguer.

La trobada d'acordionistes d'aquest any, comptarà amb la participació de 16 acordionistes vinguts d'arreu de Catalunya, Aragó i Andorra.

Armengol Oliva, president de l'associació Ocordiònik, ha explicat a Ràdio Balaguer que els diferents acordionistes interpretaran cançons tradicionals i també contemporànies, en una cita que pretén promocionar aquest instrument musical. També es comptarà amb la presència d'un intèrpret amb acordió diatònic, que interpretarà corrandes.

La trobada es farà de 17:30h a les 21 h a la Plaça del Pou de BALAGUER.

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar