Aquest divendres es presenta a Balaguer el videoclip de la cançó Vull decidir lliure', una proposta de les àrees d'Igualtat i d'Educació de la Paeria
S'ha dut a terme en col·laboració amb els centres educatius de la capital, l'Escola Municipal de Música, el Servei Educatiu de la Noguera, i amb el suport del Pacte d'Estat
Aquest divendres, 14 de juny, es fa a Balaguer l'acte de presentació del videoclip de la cançó 'Vull decidir lliure', una proposta de les àrees d'Igualtat i d'Educació de la Paeria i que s'ha dut a terme en col·laboració amb els centres educatius de la capital, l'Escola Municipal de Música, el Servei Educatiu de la Noguera, i amb el suport del Pacte d'Estat.
Aquesta proposta sorgeix del projecte 'Musiquem Balaguer', pel qual cada any l'alumnat de 5è d'Educació Primària de les escoles de Balaguer, L'Estel i l'Escola Municipal de Música realitzen conjuntament una activitat en la que a través de la música es treballen continguts lingüístics, musicals i d'igualtat. En aquest sentit, per l'edició d'enguany s'ha dut a terme la gravació d'un videoclip d'una cançó conjunta. Per fer-la, l'alumnat ha treballat prèviament a l'aula conceptes d'igualtat a través de l'esport, la literatura, el pensament crític o el periodisme.
La proposta pretenia que es dugués a terme un treball comú i transversal, amb la voluntat de fer visible la importància de trencar els estereotips de gènere. Finalment, i un cop acabada la gravació del videoclip, es presentarà el divendres dia 14 de juny a la sala d'actes de la Paeria, per tal de donar-lo a conèixer a les famílies però també a la resta de la ciutadania.