Aquest divendres s'ha presentat a Balaguer el Consell Local per la República. L'acte celebrat al Consell Comarcal ha comptat amb la presencia de Jordi Romeva, pare de Raül Romeva.

Per Ràdio Balaguer
1083 visites
191999Eb5626D16Feb4553F6A5280Fa8Acteconselllocalperlarepblica2
Aquest divendres al Consell Comarcal de la Noguera s'ha fet l'acte 'Birres per la República'. En aquest acte s'ha presentat el Consell local per la República, a càrrec de Jordi Romeva, pare del Conseller i pres polític Raül Romeva. Jordi Romeva ha dreçat unes paraules per parlar de la situació actual i dels objectius d'aquest Consell Local.
 
Imma Torné i Marc Auberni han explicat als assistents què és i per què cal inscriure's al Consell per la República. 
 
En l'acte de presentació s'ha avançat que properament s'obrirà un local a la ciutat per a que els ciutadans es puguin informar i fer les inscripcions. El Consell Local per la República compta amb el suport de tots els partits i entitats sobiranistes de Balaguer.
 
Entre d'altres punts s'ha explicat la missió del Consell:
 
Mantenir viu el mandat de l'1 d'Octubre: exercir el dret a l'autodeterminació per esdevenir un Estat independent en forma de República.
 
Internacionalitzar el procés.
 
Desenvolupar infraestructures d'Estat que facin de la República una societat millor: més democràtica, innovadora i justa.
 
Accions estratègiques d'ofensiva jurídica per a defensar els drets del poble català.
 
 
 

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar