Aquesta tarda ha tingut lloc l'acte de cloenda del XXX Campionat de Bàsquet de la Federació ACELL, inclòs en la programació dels actes de 'Balaguer, Ciutat del Bàsquet Català 2020-2021'
Ha estat la primera edició del Campionat de Catalunya de Bàsquet que se celebrava a Balaguer i també el primer campionat de Catalunya en pista interior que se celebra després de la pandèmia.
Hi ha participat més de 410 jugadors/es amb discapacitat intel·lectual de 26 clubs de tota Catalunya i han competit en diferents categories en funció de les seves capacitats.
Des del Club Esportiu L'Estel hi han participat amb un equip a Nivell III amb molt bons resultats.
Com a acte de cloenda al poliesportiu 1r d'Octubre han tingut lloc els parlaments de les autoritats, l'entrega dels trofeus i l'actuació del grup BatukaPum de l'Associació L'Estel amb el grup de batucada balaguerí BandelPal acabant amb una exhibició conjunta dels gimnastes del Club Esportiu L'Estel i del Club Gimnàstica Rítmica Balaguer.
Des de l'àrea d'Esports de la paeria i des del Club l'Estel han volgut agrair a BandelPal i al Club de Rítmica Balaguer per visibilitzar que els participants tenen capacitats igual que la resta de la societat.
També des del Club l'Estel s'ha fet un agraïment a tots els col·laboradors per haver fet possible aquest esdeveniment: Esportcat, Diputacio de Lleida, Fundaciob Basquet Català, i la seva delegació a les terres de Lleida.
També una menció especial a la Paeria de Balaguer i l'àrea d'Esports per totes les facilitats i aportacions durant la les setmanes prèvies i durant el dia d'avui.
També al Club Bàsquet Balaguer, que amb més de 30 persones voluntàries han col·laborat durant tota la jornada perquè el resultat final de campionat hagi estat excel·lent.
També a tots els tècnics del Club Esportiu l'Estel per la seva predisposició i col·laboració durant tot l'esdeveniment.