Aquesta tarda s'inaugura el nou local de repartiment d'aliments,“Àgape”, un projecte gestionat per la Creu Roja, el Consell Comarcal de la Noguera i Càritas Parroquial de Balaguer.

Per Ràdio Balaguer
884 visites
Storage
Aquesta tarda, a les sis, s'inaugura el nou local de repartiment d'aliments,“Àgape”, projecte d'abast comarcal que per primera vegada a la nostra comarca aplega institucions i entitats sense ànim de lucre per treballar conjuntament en l'àmbit de l'assistència social més bàsica com és satisfer les necessitats essencials de les persones. Hi  participen l'Obra Social de la Caixa, Creu Roja la Noguera, Càritas Parroquial de Balaguer i l'Àrea de Serveis Socials del Consell Comarcal amb la col·laboració de l'Ajuntament de Balaguer, la Cambra de Comerç de Balaguer i l'Associació de Comerciants Balaguer 2021.

El projecte es concreta en la centralització de la donació i en l'ampliació dels recursos del banc d'aliments per poder arribar d'aquesta manera a un nombre més ampli de persones amb dificultats per poder adquirir aliments bàsics. L'objectiu del “Projecte Àgape” és atendre a les persones més necessitades davant del fet que la demanda d'aliments s'ha triplicat l'últim any.

El nou local d'aliments solidaris de la Noguera es troba situat al carrer Joanot Martorell de Balaguer i començarà a funcionar des d'avui mateix.

Coincidint amb la inauguració del nou local, avui i demà és fa una formació pels voluntaris a les aules de Càritas i Creu Roja, respectivament.   

Els drets i els deures dels voluntaris o el funcionament del banc d'aliments són alguns dels temes que es tracten en aquestes jornades.  

L'any 2009 s'han atès un total de 250 usuaris però de cara a aquest 2010 la xifra es preveu que pugui arribar als prop de 700. 

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar