Artesa de Segre acollirà el 4 de maig la celebració de la segona edició del Primavera Wine', el festival del vi català
Primavera Wine és el nou festival del vi de Ponent i que aquest any celebra la segona edició.
El festival està organitzat per Desidium Events i té un format diferent i pensat també per a gent jove, amb el propòsit d'apropar a les noves generacions el món del producte local i tot el valor que genera a la societat i al planeta.
A banda de cellers i restaurants, al certament es convida a personalitats referents del sector del vi i la gastronomia com: David Seijas i Eric Lahuerta, entre d'altres.
En aquesta edició hi haurà una novetat, el 'Wine Games', on els assistents tindran l'oportunitat de fer un tast de cada vi dels cellers participants, en total més de 15 vins diferents. L'activitat estarà dinamitzada per David Seijas.
El Festival Primavera Wine es farà el dissabte 4 de maig de les 18h fins passada la mitjanit.