Avui dijous s'ha fet la donació a l'Associació l'Estel de Balaguer dels diners recaptats amb les aportacions voluntàries de l'activitat '108 salutacions al sol' que es va fer el passat 12 de maig a l'embassament de Sant Llorenç de Montgai.

Per Ràdio Balaguer
1229 visites
6E436Cc8B731A557Adca759Bffd39054Donatiuiogaestel
Avui s'ha fet la donació a l'Associació l'Estel de Balaguer de les aportacions voluntàries del ioga solidari "108 salutacions al sol" que es va fer el passat 12 de maig a trenc d'alba al paratge natural de l'embassament de  Sant Llorenç de Montgai, amb música de l'arpista lleidatana Berta Puigdemasa.
 
La trobada va comptar amb la col•laboració de La Noguera Càmping-Bungalow, Mirador del Llac, l'Ajuntament de Camarasa i el Consell Comarcal de la Noguera. 
 
Aquesta jornada va ser organitzada per Anna Paüls, professora balguerina de ioga especialitzada en ioga per a persones amb necessitats especials, que cada 15 dies fa classes de ioga al centre l'Estel. 
 
En total, van participar a l'esdeveniment una vuitantena de persones, entre elles ioguis de renom en el món del ioga, i es van recaptar un total de 390 €.
 
Des de l'entitat han volgut agraïr a tots els participants la seva aportació. 
 
 

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar