Avui s'ha reunit novament, com cada dijous, el Col·lectiu Llibertat. La trobada ha discorregut pels carrers del centre històric per refugiar-se de la pluja

Per Ràdio Balaguer
594 visites
8D3Ef45485C2897Ac8A4B0F5E7Ba0F76Llibertat31Gen

Avui s'ha reunit novament, com cada dijous, el Col·lectiu Llibertat en un atrobada que ha començat a les 11 del matí a la plaça del Mercadal. 

Durant la trobada s'ha acordat sumar-se com a col·lectiu a la concentració de demà divendres a les 8 del vespre en senyal de protesta pel trasllat dels presos polítics a Madrid a requeriment del Tribunal Suprem. 

També durant la trobada s'ha seguit parlant dels actes dels dies 21 i 23 de febrer en que recordaran que fa un any que cada dijous es reuneix el col·lectiu per fer la seva marxa sorollosa. En aquest sentit s'està intentant que per a l'acte del dissabte 23 de febrer es pugui comptar amb alguna persona propera a algun dels presos. 

Seguidament s'ha emprès la marxa sorollosa que avui ha recorregut el carrer d'Avall fins al carrer l'Escala, la plaça del Pou, i el carrer Major per acabar novament al Mercadal. 

 

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar