Avui s'ha reunit novament el Col·lectiu Llibertat, en una trobada on s'ha volgut acompanyar també als jutjats la ciutadana de Balaguer que va denunciar que la coordinadora de Ciutadans (C's) a Balaguer la va insultar i amenaçar
Avui s'ha reunit novament el Col·lectiu Llibertat, en una trobada que excepcionalent ha començat a les 10 del matí, davant dels jutjats de Balaguer per tal de donar suport a la Pepita, la ciutadana que va denunciar a la coordinadora de Ciutadans (C's) a Balaguer, Cristina Daza, per haver-la insultat el passat mes d'agost després que la primera li retragués la retirada de llaços grocs de la via pública. Avui es reprenia la sessió judicial i per això els membres del Col·lectiu han volgut ser al jutjat per manifestar el seu suport a la Pepita.
A les 11 s'han desplaçat fins a la plaça del Mercadal on han dut a terme uns Tres Tombs sorollosos, aprofitant que avui és la festivitat de Sant Antoni. Durant els tres tombs fets a la plaça s'han cantat cançons i s'ha fet soroll.
Un cop acabada la reunió, els membres del Col·lectiu han tornat cap al jutjat per acompanyar novament la Pepita.