Balaguer acull demà la Final de la Copa Catalunya Sènior de futbol sala. Tindrà lloc a dos quarts de 8 del vespre al pavelló poliesportiu.
Aquest partit serà el preludi de la Final de la Copa Catalunya Sènior, ja que la Federació Catalana ha elegit la nostra ciutat per a la seva disputa per tal de commemorar el 25è aniversari de l'entitat balaguerina.
Aquesta final, que es jugarà a partir de les 19:30, la disputaran el MARFIL SANTA COLOMA, de Divisió d'Honor, i el FC BARCELONA, de la Divisió d' Honor, després que ahir els barcelonistes van aconseguir imposar-se al BP Andorra per 2 gols a 7.
La final de demà entre el Marfil Santa Coloma i el Barcelona serà la tercera consecutiva en què s'enfronten tots dos equips.