Balaguer baixa 27 punts al risc de rebrot i es situa en un valor de 187, amb una velocitat de contagi de 0.89. La Noguera, en canvi puja fins a 218 i tanca l'escola de Tartareu. La regió de Lleida i la mitjana de Catalunya segueixen en descens
Balaguer ha baixat 27 punts al risc de rebrot durant les passades 24 hores, tenint un valor actualment de 187 punts. La velocitat de contagi també torna a un valor inferior a 1, i és actualment de 0.89. En les últimes 24 hores s'han reportat 2 nous positius.
La comarca de la Noguera, en canvi, ha pujat al risc de rebrot. Ho ha fet en 28 punts, fins un valor de 218. Tot i la lleugera millora de les dades de Vallfogona, Térmens i Artesa de Segre, la situació encara provoca xifres elevades a la velocitat de contagi, que a Artesa és de 2.5. A més, les últimes hores s'ha sumat una nova defunció per Covid-19, i s'ha confinat l'únic grup de l'escola de Tartareu, quedant el centre tancat.
La regió de Lleida continua una jornada més en descens, i té un risc de rebrot de 278 i una velocitat de contagi de 0.77. També el Pirineu consolida la tendència a la baixa marcada des de la setmana passada. Les persones ingressades als hospitals de Lleida han baixat a 184 aquest dimarts, cinc menys que dilluns. A les UCI també s'ha registrat un descens de pacients crítics, els quals se situen en 27, un menys que dilluns.
A Catalunya, la velocitat de propagació creix una centèsima, fins a 0,82, mentre que el risc de rebrot baixa a 275, 8 punts menys que fa 24 hores. S'ha informat de 47 noves morts i el total és de 20.261.