Balaguer celebra avui una nova edició del Mercat de les Rebaixes organitzat per l'Associació de Comerciants Balaguer 2021. Ha començat a les 9 del matí al Passeig de l'Estació i s'allargarà fins a les 5 de la tarda.

Per Ràdio Balaguer
654 visites
Storage
Balaguer celebra avui la dotzena edició del Mercat de les Rebaixes. Sota l'eslògan “Passeja't pel XII mercat de les rebaixes”, el mercat s'ha ubicat al Passeig de l'Estació, en el tram comprès entre el carrer Barcelona i el Doctor Fleming.

Ha començat a les 9 del matí i s'allargarà fins a les 5 de la tarda, després que s'hagi cregut convenient ampliar l'horari, tal i com ens ha explicat el president de l'Associació de Comerciants Balaguer 2021, Albert Coma.

Àudio

Al mercat d'enguany hi participen una trentena d'establiments associats que ofereixen un ampli ventall d'articles. Ens ho ha explicat el mateix Albert Coma, que confia que de cara al migdia i primeres hores de la tarda l'afluència de compradors sigui més massiva que aquest matí.

Àudio

El mateix Albert Coma ha avançat que de cara al proper mercat de les rebaixes d'hivern s'estan plantejant un canvi d'ubicació.

Àudio


Recordem, en un altre ordre de coses, que l'Associació  Balaguer Comercial 2021 ha canviat recentment la seva adreça. La nova seu es troba situada a l'Avgda. Pere III, 11-13 Escala B Entresòl 2a.

Àudios a: http://www.radiobalaguer.cat/audios/podcast/index.php?id=2251

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar