Balaguer celebra Divendres Sant, dissabte i diumenge una nova edició de l'espectacle Viu la passió. Es tracta d'un espectacle plàsticomusical molt diferent a la resta de passions que se celebren arreu de Catalunya.
La d'enguany és la desena edició d'aquesta representació plàsticomusical ben diferent a la resta de passions que se celebren arreu de Catalunya. No només pel seu muntatge sinó també per l'espai on es fa, a l'aire lliure i en l' incomparable marc del castell Formós de Balaguer.
Un dels directors de l'espectacle, Miquel Aige, parla tot dels seguits dels trets més diferenciadors d'aquesta representació i dels quadres que s'hi poden veure.
Audio
El mateix Miquel Aige ens parla tot seguit de la gran quantitat de gent que participa en aquest espectacle, unes 350 persones, i de les novetats que s'han introduït l'edició d'enguany. Es tracta bàsicament de canvis escènics.
Audio
Les representacions tindran lloc els tres dies a partir de tres quarts de nou del vespre i hi haurà quatre representacions diàries. S'aconsella retirar les entrades abans de la representació per tal d'evitar aglomeracions a la taquilla.
També ho ha recordat Miquel Aige.
Audio
Els interessats en adquirir les entrades de forma anticipada poden trucar a dos números de telèfon, el 973 44 52 00 o el 651 929 841.
L'espectacle Viu la Passió està format per 13 quadres que fan viure amb màgia, realisme i fantasia les narracions evangèliques de l' última etapa de la vida de Crist.
S'inicia en un moment de joia popular com és l'entrada triomfal a Jerusalem i acaba en un altre fet gloriós, la resurrecció .
D'altra banda, pel que fa al temps que s'anuncia per aquests propers dies, pluja per demà divendres i dissabte, des de l'organització confien que les previsions siguin errònies i es puguin fer amb tota normalitat les representacions previstes. Miquel Aige assegura que la preparació de l'espectacle segueix el ritme previst.
Audio
Recordem, finalment, que per tal de commemorar el desè aniversari d'aquest espectacle, l'organització ha preparat una exposició en la qual es pot observar, a nivell fotogràfic, com ha anat evolucionant Viu la passió durant aquest 10 anys.
La mostra es pot veure a la Sala d'Exposicions de l'ajuntament fins al 19 d'abril.
Audios a: http://www.radiobalaguer.cat/audios/podcast/index.php?id=1349