Balaguer ha baixat 19 punts de risc de rebrot en les últimes dades, fins un valor de 113. També ha baixat la velocitat de contagi en 5 centèsimes, fins a 0.47. La Noguera baixa 3 punts de risc fins a 175 i 1 centèsima de contagi fins a 0.72

Per Ràdio Balaguer
455 visites
561A72437A1B247A9A51250Dcc63D8Eccoronavirus22

Balaguer ha baixat 19 punts de risc de rebrot en les dades fetes públiques aquest dimecres pel Departament de Salut. Amb aquest descens la capital de la Noguera té un valor de risc de 113 punts. La velocitat de contagi també baixa. Ho fa en 5 centèsimes, fins a un indicador de 0.47. Aquestes dades contrasten amb l'increment del nombre de positius. Han estat 3 respecte a ahir i hi ha hagut un nou ingrés hospitalari, sent 6 les persones hospitalitzades de Balaguer.

La comarca de la Noguera segueix amb el seu descens més moderat. En les últimes dades presenta un risc de rebrot de 175, que són 3 punts menys que fa 24 hores. La velocitat de contagi és de 0.72. Per municipis, les pitjors dades segueixen sent a Ivars de Noguera, Foradada i Ponts.

A la regió sanitària de Lleida el risc de rebrot puja 8 punts, fins a 146. La velocitat de propagació puja sis centèsimes fins a 0,78. Actualment hi ha 43 pacients ingressats als hospitals, un més.

A Catalunya el Departament de Salut ha declarat que hi ha 51 hospitalitzats menys a causa de la covid-19, mentre que els pacients crítics ingressats a les UCI baixen a 297. La velocitat de contagi segueix a 0,75, i el risc de rebrot retrocedeix a 101 (-3).

El mes destacat

Notícies relacionades

Altres notícies que et poden interessar